Menu

Termeni și condiții

Termeni si Conditii Generale

Magazin online veloportal.ro

 

I. Identificarea comerciantului

1.1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „GTC”) reglementează raporturile juridice dintre companie

 

Denumirea companiei: VELOPORTAL STORES sro
Sediul social: M. Falešníka 6, Prievidza 971 01, Republica Slovacă

Înscrisă în Registrul Comerțului Judecătoriei Trenčín , Departamentul : Societăți cu răspundere limitată ( Sro ), Introduceți numărul 40765/R


ID: 53329139

Număr de TVA: 2121342047

Număr de TVA: SK2121342047
Cont bancar: BE21 9677 0051 8303

Vânzătorul este plătitorul taxei pe valoarea adăugată

 

 

(denumită în continuare „Vânzător” sau „Comerciant”) și orice persoană care este Cumpărător de produse oferite de Vânzător pe Site-ul Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor prevederi ale acestor Termeni și Condiții Generale și ale legilor relevante definirea consumatorului, în cadrul legislației aplicabile a Republicii Slovace, în special a legilor: Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și asupra modificărilor și completărilor la anumite legi astfel cum au fost modificate , Legea nr., Legea nr. 40/1964 Coll . Codul civil astfel cum a fost modificat,

 

1.2. Contactul prin e-mail și contactul telefonic pentru Vânzător este:

 

E-mail: info@veloportal.ro

Tel. nr.: +421949109342

 

1.3 Adresa pentru trimiterea documentelor, reclamațiilor, retragerii din contracte este:

 

Veloportal stores sro . , M. Falešníka 6 , 971 01 Prievidza, Republica Slovacă

 

II. Definitia termenilor

 

2.1. În sensul acestor termeni și condiții generale, Comerciantul în conformitate cu Legea nr. 108/2024 Coll . astfel cum a fost modificat, prevede și definește următorii termeni:

 

2.2. Un contract încheiat la distanță este un contract între un comerciant și un consumator convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special prin utilizarea unei interfețe online, a poștei electronice. , telefon, fax, listă de corespondență sau catalog de oferte

 

2.3. Comerciant (denumit în continuare „Vânzător”) este o persoană care, în legătură cu un contract cu consumatorul, o obligație care decurge din acesta, sau în practica comercială, acționează în cadrul activității sau profesiei sale, inclusiv prin intermediul unei alte persoane care acționează în numele lui sau pe seama ei.

 

2.4. Consumatorul este o persoană fizică care, în legătură cu contractul de consum, obligația care decurge din acesta sau în practica comercială, nu acționează în sfera activității sau profesiei sale de afaceri.

 

2.5. Un contract de consum este orice contract, indiferent de forma juridică, încheiat de un comerciant cu un consumator.

 

2.6. Conceptul de magazin de internet este identic cu conceptul de magazin electronic și cu conceptul de site web.

2.7. Cumpărătorul este orice persoană (persoană fizică sau juridică) care a trimis comanda în principal prin utilizarea site-ului Vânzătorului, sau prin alte mijloace de comunicare la distanță.

2.8. Un suport durabil este un mijloc care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informațiile adresate consumatorului sau comerciantului pentru o perioadă care corespunde scopului pe care îl îndeplinește aceste informații și într-un mod care să permită reproducerea și utilizarea neschimbată a acesteia în viitor, în special un document, e-mail, cheie USB, CD, DVD, card de memorie și hard disk al computerului.

III. Dispoziții de bază

3.1. Acești Termeni și Condiții Generale reglementează raporturile juridice dintre Cumpărători care sunt consumatori și Comerciant.

3.2. Prevederile Legii nr. 513/1991 Coll. Codul comercial astfel cum a fost modificat.

IV. Comanda unui produs - încheierea unui contract de cumpărare

 

4.1. Propunerea de încheiere a unui contract de cumpărare de către Cumpărător este trimiterea comenzii de produs de către Cumpărător în principal folosind site-ul Comerciantului, sau alte mijloace de comunicare la distanță.

 

4.2. Încheierea contractului de cumpărare între Cumpărător și Comerciant are loc în momentul livrării confirmării de primire a comenzii către Cumpărător, care a fost creată de Cumpărător în conformitate cu punctul 4.1. a acestor CGU de către Comerciant (electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului, care a fost aleasă de Cumpărător în procesul de creare a comenzii).

V. Durata contractului de cumpărare

5.1. Contractul de cumpărare este încheiat pentru o perioadă determinată de timp și expiră în special la îndeplinirea tuturor obligațiilor Vânzătorului și Cumpărătorului. In special prin livrarea si plata produselor in conformitate cu contractul de cumparare incheiat. Această prevedere nu afectează drepturile Cumpărătorului în ceea ce privește răspunderea legală pentru defectele produsului din partea Comerciantului.

VI. Informații despre prețul de achiziție despre prețul de achiziție

 

6.1. Prețul bunurilor și serviciilor comandate prin intermediul site-ului Vânzătorului (denumit în continuare „ prețul de achiziție ”) este afișat separat pentru fiecare produs și este valabil în momentul în care este creată comanda de către Cumpărător.

 

6.2. Prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor enumerate pe site-ul Vânzătorului este prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv toate taxele, care este indicat în mod clar pe site-ul Vânzătorului.

VII. Livrarea produselor

7.1. În cazul în care Cumpărătorul a ales ramburs la livrare ca formă de plată a comenzii. Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda și să livreze produsele Cumpărătorului în cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare în conformitate cu punctul 4.2. și așa mai departe . din aceste CGU.

7.1.1. În cazul în care Cumpărătorul a ales o formă de plată pentru comandă, alta decât ramburs, Vânzătorul este obligat să onoreze comanda și să livreze Cumpărătorul produsele în cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. în conformitate cu punctul 4.2. și așa mai departe . a acestor CGA și plata prețului total al comenzii către Vânzător. În cazul în care ambele condiții enumerate la punctul 7.1.1 au fost îndeplinite. din aceste CGA (adică dacă a fost încheiat un contract de cumpărare și prețul total al comenzii a fost plătit Vânzătorului ), Vânzătorul este obligat să livreze produsele Cumpărătorului în cel mult 30 de zile de la data îndeplinirii ambelor a acestor conditii.

Termenul obișnuit pentru livrarea produselor de către Vânzător este de 1 zi lucrătoare de la data încheierii contractului de cumpărare sau de 1 zi lucrătoare de la data plății prețului total al comenzii către Vânzător.

VIII. Transferul de proprietate

8.1. Proprietatea asupra articolului vândut și riscul de deteriorare accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a articolului trec către Cumpărător în momentul livrării.

 

IX. Modalitati de plata

9.1. Puteți plăti pentru bunuri și servicii pe site-ul vânzătorului în următoarele moduri:

9.1.1. plata ramburs in cazul livrarii la adresa - pret pana la 2 Eur

9 .1.2. plata online prin gateway-ul de plata PayU si PayPal - pret 0 Eur

9.1.3. plata pentru colectare personala la magazin - pret 0 EUR

9.1.4. plata prin depozit sau transfer in contul Vanzatorului - pret 0 EUR

X ​Livrare - modalitati de transport a produselor si pretul transportului acestora

10.1. Pretul de achizitie al bunurilor sau serviciilor nu include costurile de transport sau alte costuri legate de livrarea produselor

10.2. Metode de livrare și preț pentru livrarea produselor comandate:

10.2.1. Forme de transport:

10.2.1.1. serviciu de curierat

10.2.1.2. Punct de livrare

10.2.2. Preturi pentru transport:

10.2.2.1. Preț pentru transport prin serviciul de curierat – preț până la 19,9 EUR fără TVA.

10.2.2.2. Preț pentru transport prin punctul de livrare – până la 16,99 TVA

10.2.2.3. Pret in cazul ridicarii personale la sediul Vanzatorului - pret 0 Euro

XI. Retragerea Cumpărătorului din contractul de cumpărare fără a indica un motiv

11.1. Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract incheiat la distanta si dintr-un contract incheiat in afara sediului comerciantului chiar si fara a indica un motiv in termenul potrivit art. punctul XII. 12.1 până la 12.3 din prezentele CG, cu excepția contractului, al cărui obiect este:

11.2. Prestarea serviciului, în cazul în care serviciul a fost prestat integral și prestarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere din contract cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea consimțământului pierde dreptul de a se retrage din contract după prestarea integrală a serviciului, dacă conform contractului consumatorul este obligat să plătească prețul,

11.3. Livrarea sau furnizarea unui produs, al cărui preț depinde de mișcările prețurilor de pe piața financiară, pe care comerciantul nu îl poate influența și care poate avea loc în timpul perioadei de retragere;

11.4. Livrarea de bunuri fabricate conform specificațiilor consumatorului sau de bunuri realizate pe măsură,

11.5 .D livrarea de bunuri care sunt supuse unei reduceri sau deteriorari rapide a calitatii,

11.6. Livrarea mărfurilor închise în ambalaj de protecție, care nu este potrivit pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul de protecție a fost spart după livrare,

11.7. Livrarea de mărfuri care, datorită naturii lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,

11.8. Livrarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, în timp ce livrarea acestora poate fi efectuată nu mai devreme de 30 de zile mai târziu, iar prețul acestora depinde de mișcarea prețurilor de pe piață, pe care comerciantul. nu poate influența,

11.9.Efectuarea de reparații sau întreținere urgentă în timpul unei vizite la consumator, pentru care consumatorul a solicitat în mod expres comerciantului; acest lucru nu se aplică unui contract al cărui obiect este prestarea unui serviciu, altul decât repararea sau întreținerea, și unui contract al cărui obiect este livrarea de bunuri, altele decât o piesă de schimb necesară pentru a efectua reparații sau întreținere, dacă contractele au fost încheiate. în timpul vizitei comerciantului la consumator și consumatorul a cumpărat aceste bunuri sau nu a comandat serviciile în avans,

11.10. Livrarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale sau software într-un ambalaj de protecție care a fost deteriorat după livrare;

11.11. Livrarea de periodice în plus față de livrarea acestora în baza unui contract de abonament,

11.12. Bunuri achiziționate la o licitație publică,

11.13. Furnizarea de servicii de cazare în alte scopuri decât locuința, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, prestarea de servicii de catering sau prestarea de servicii legate de activități de agrement, în cazul în care, conform contractului, comerciantul urmează să presteze aceste servicii la un moment precis convenit sau în termen. o perioadă precis convenită,

11.14. Livrarea de conținut digital, pe care comerciantul o livrează într-un mod diferit decât pe un suport fizic, dacă livrarea de conținut digital a început și consumatorul și-a dat consimțământul explicit pentru începerea livrării de conținut digital înainte de expirarea perioadei de retragere , a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea consimțământului își pierde dreptul de retragere din contract prin începerea livrării de conținut digital, iar comerciantul a furnizat consumatorului confirmarea în conformitate cu § 17 alin. 12 lit. b) sau alin. 13 lit. b) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și cu privire la modificarea și completarea anumitor legi cu modificările ulterioare , dacă conform contractului consumatorul este obligat să plătească prețul.

XII. Exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract încheiat la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului

12.1. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial până la

a) 14 zile de la data

acceptarea bunurilor de către consumator conform pct. 12.4.

încheierea unui contract, al cărui obiect este prestarea unui serviciu,

încheierea unui contract pentru furnizarea de apă, care nu este de vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată, și un contract pentru furnizarea și eliminarea căldurii,

încheierea unui contract de furnizare de conținut digital, pe care comerciantul îl furnizează altfel decât pe un suport fizic;

b) 30 de zile de la data încheierii contractului în cazul unei vizite nesolicitate sau în legătură cu aceasta sau la un eveniment de vânzare sau în legătură cu acesta.

12.2. În cazul în care comerciantul a furnizat consumatorului informații speciale cu privire la instrucțiunea privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract încheiat la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului numai ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la la începutul perioadei de retragere din contract conform pct. 12.1., consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial până la

a) 14 zile de la data la care comerciantul și-a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă este vorba de expirarea termenului conform 12.1., lit. a), sau

b) 30 de zile din ziua în care comerciantul și-a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă este vorba de expirarea termenului conform alin.12.1 lit.b).

12.3. În cazul în care comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract încheiat la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului, chiar și conform paragrafului 12.2, consumatorul se poate retrage din un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului în termen de 12 luni de la expirarea termenului conform paragrafului 12.1.

12.4. Bunurile se consideră a fi preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau un terț desemnat de acesta preia toate părțile bunurilor comandate, sau dacă

a) bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima,

b) livrează mărfuri formate din mai multe piese sau piese, în momentul preluării ultimei piese sau ultimei piese,

c) furnizează bunurile în mod repetat într-o anumită perioadă de timp, în momentul preluării primei bunuri.

12.5. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

12.6. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului în formă scrisă sau sub formă de evidență pe un alt suport durabil, iar în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice formular clar formulat. declarația este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract. al consumatorului, care exprimă voința consumatorului de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere din contract”). Consumatorul poate folosi modelul de formular pentru a se retrage din contract.

12.7. Termenul limită pentru retragerea din contract conform paragrafelor 12.1. până la 12.3. se consideră păstrat dacă consumatorul transmite comerciantului o notificare de retragere din contract cel târziu în ultima zi a termenului limită.

12.8. Consumatorul se poate retrage din contract numai în legătură cu un anumit produs sau produse, dacă comerciantul a livrat sau furnizat mai multe produse în baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comerciantului.

12.9. Consumatorului îi revine sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.

XIII. Drepturile și obligațiile consumatorului după retragerea dintr-un contract încheiat la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului

13.1. Consumatorul este obligat in termen de 14 zile de la data retragerii din contractul incheiat la distanta sau din contractul incheiat in afara sediului comerciantului conform pct. 12.1 sa trimita marfa inapoi sau sa predea bunurile comerciantului sau unei persoane desemnate. de către comerciant pentru a primi mărfurile; aceasta nu se aplica daca comerciantul isi propune sa ridice marfa personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta. Termenul conform primei teze se consideră a fi respectat dacă consumatorul trimite bunurile către comerciant cel târziu în ultima zi a termenului.

13.2. La retragerea dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului conform pct. 12.1. consumatorul suportă numai costurile de returnare a bunurilor către comerciant sau persoanei desemnate de comerciant să primească bunurile; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul a fost de acord să suporte el însuși costurile sau dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare, adică dacă comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul respectiv. a unui contract încheiat la distanță și a unui contract încheiat în afara sediului comerciantului

13.3. Consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii bunurilor, survenită ca urmare a manipulării bunurilor, care depășește sfera manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare conform § 15 alin. 1 lit. f) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și asupra modificărilor și completărilor unor legi astfel cum au fost modificate .

13.4. Consumatorul este obligat să plătească comerciantului prețul pentru prestația efectiv prestată până la data livrării notificării de retragere din contract, dacă consumatorul conform § 19 alin. 1 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și asupra modificărilor și completărilor anumitor legi, cu modificările și completările ulterioare, se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este prestarea unui serviciu, furnizarea de apă care este nu pentru vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată, sau furnizare de căldură, și înainte de începerea prestării de prestare a acordat acordul expres conform § 17 alin. 10 lit. c) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea unor legi astfel cum au fost modificate. Prețul pentru prestația efectiv furnizată se calculează proporțional pe baza prețului total convenit în contract. Prețul pentru serviciul prestat efectiv se calculează pe baza prețului de piață al serviciului prestat, dacă prețul total convenit în contract este supraevaluat.

13.5. Consumatorului de la exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului conform 11.1. acestea nu apar în afara obligațiilor conform punctelor 13.1., 13.3. până la 13.5. și obligații de plată a costurilor suplimentare conform punctului 14.3. fără obligații sau costuri suplimentare.

XIV. Drepturile și obligațiile comerciantului după retragerea consumatorului din contractul încheiat la distanță și din contractul încheiat în afara sediului comerciantului

14.1. Comerciantul este obligat să restituie consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza sau în legătură cu un contract încheiat la distanță, un contract încheiat în afara sediului comerciantului sau cu un contract suplimentar, inclusiv cheltuielile de transport, în termen de 14 zile de la data livrării notificării de retragere din contract, livrarea, poșta și alte costuri și taxe.

14.2. Comerciantul este obligat să returneze toate plățile către consumator conform paragrafului pct. 14.1. în măsura corespunzătoare retragerii din contract, dacă consumatorul nu s-a retras din întregul contract încheiat la distanță sau din întregul contract încheiat în afara sediului comerciantului. Comerciantul nu poate percepe consumatorului costuri suplimentare pentru transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.

14.3. Comerciantul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de comerciant. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul livrării ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de comerciant.

14.4. Comerciantul nu poate cere consumatorului plata costurilor pt

a) prestarea unui serviciu, livrarea de apă care nu este de vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate determinată sau pentru livrarea de căldură în perioada de retragere din contract conform pct. 12.1. până la 12.3. indiferent de amploarea performanței oferite, dacă:

comerciantul nu a furnizat consumatorului informații în temeiul § 15 alin. 1 lit. f) sau lit. h) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea și completarea anumitor legi astfel cum au fost modificate sau

consumatorul nu a acordat comerciantului consimțământul explicit pentru a începe prestarea serviciului sau furnizarea de apă sau căldură conform § 17 alin. 10 lit. c) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările și completările anumitor legi astfel cum au fost modificate ;

b) livrarea integrală sau parțială a conținutului digital, pe care comerciantul le livrează altfel decât pe un suport fizic, dacă:

consumatorul nu a acordat comerciantului consimțământul expres pentru a începe livrarea conținutului digital în conformitate cu § 17 alin. 10 lit. c) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea și completarea unor legi în versiunea valabilă ,

consumatorul nu a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului său conform primului punct, își pierde dreptul de a se retrage din contract, sau

comerciantul nu a furnizat consumatorului o confirmare în conformitate cu § 17 alin. 12 lit. b) sau alin. 13 lit. b) Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea și completarea anumitor legi astfel cum au fost modificate .

14.5. Comerciantul nu este obligat să returneze plățile către consumator în conformitate cu pct. 14.1 atunci când se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este livrarea de bunuri. înainte ca bunurile să îi fie livrate sau până când consumatorul dovedește că bunurile au fost returnate comerciantului, cu excepția cazului în care comerciantul sugerează că ridică bunurile personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta.

14.6. Comerciantul este obligat să returneze plățile către consumator conform pct. 14.1. în același mod în care consumatorul l-a folosit pentru plata acestora; acest lucru nu afectează dreptul comerciantului de a conveni cu consumatorul asupra unei alte metode de plată, în cazul în care consumatorului nu i se va percepe nicio taxă în legătură cu plata.

14.7. Comerciantul este obligat să asigure ridicarea mărfurilor pe cheltuiala sa în termenul prevăzut la paragraful 14.1., dacă în baza unui contract încheiat în afara sediului comerciantului, bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractul și, ținând cont de natura mărfurilor, nu este posibilă trimiterea mărfii înapoi comerciantului prin poștă.

14.8. Compensarea unilaterală a pretențiilor comerciantului și consumatorilor care decurg din retragerea din contract conform punctului 11.1 este interzisă.

XV. Organul de supraveghere

 

15.1. Autoritatea competentă care supraveghează legalitatea în domeniul protecției consumatorilor este:

Inspectoratul Inspectoratului Comercial Slovac

cu sediul în Trenčín pentru regiunea Trenčín

Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

Departamentul de Supraveghere

tel. Nu. 032/640 01 09

fax nr. 032/640 01 08

e-mail : tn@soi.sk

web pentru depunerea propunerilor: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

XVI. Rezolvare alternativa a disputei

 

16.1. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul și-a gestionat reclamația sau consideră că Vânzătorul și-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de despăgubire. În cazul în care Vânzătorul răspunde negativ solicitării consumatorului conform tezei anterioare sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la ziua în care aceasta a fost trimisă consumatorului, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere pentru a începe o soluționare alternativă a litigiului. conform prevederilor § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll . privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificarea și completarea unor legi în versiunea actuală. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comerțului Slovacă (contact https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ), sau o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista de entități de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace ( lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk/ sau direct pe pagina https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov- alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov- 1 .

Consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor enumerate să apeleze. Pentru a transmite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum, consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor, care este disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau direct pe site-ul https://ec.europa.eu/consumers/odr/ :// webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către Cumpărător, care acționează în calitate de consumator la încheierea și îndeplinirea contractului. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre consumator și Vânzător care decurg din sau sunt legate de contractul cu consumatorul. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Subiectul soluționării alternative a litigiului poate respinge propunerea dacă valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește suma de 20 de euro. Entitatea ARS poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea unei soluții alternative a litigiilor, până la maximum 5 EUR inclusiv TVA.

Toate celelalte informații privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător-consumator care rezultă din Contractul de cumpărare ca contract de consum sau legate de Contractul de cumpărare ca acord de consum sunt furnizate pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace www.mhsr.sk și în Legea nr. 391/2015 Coll . privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificarea și completarea unor legi în versiunea actuală.

 

XVII. Dispoziții suplimentare

 

17.1. Vânzătorul nu va încheia un contract de cumpărare și nici nu va efectua vânzarea, medierea sau livrarea de băuturi alcoolice/produse/, produse din tutun și alte produse către persoane (Cumpărători) care la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare nu au împlinit vârsta. de 18, și a căror vânzare este interzisă persoanelor sub 18 ani, în conformitate cu și în conformitate cu reglementările legale valabile și eficiente din Republica Slovacă. În urma celor de mai sus, Vânzătorul verifică îndeplinirea condiției de 18 ani a Cumpărătorului prin verificarea vârstei prin actul de identitate al Cumpărătorului /carte de cetățean sau pașaport/, la predarea comenzii Cumpărătorului. Vânzătorul va efectua cele de mai sus printr-o persoană autorizată care urmează să livreze comanda Cumpărătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu a împlinit vârsta de 18 ani, sau dacă Cumpărătorul nu dovedește sau refuză să își dovedească vârsta, Vânzătorul nu va livra Comanda Cumpărătorului și contractul de cumpărare va expira.

 

XVIII. Informații despre codurile acceptate

 

18.1. Comerciantul informează consumatorii că nu există coduri speciale relevante de conduită pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, prin care codul de conduită este înțeles ca un acord sau un set de reguli care definesc comportamentul Vânzătorului, care s-a angajat să respecte cu prezentul cod de conduită în legătură cu unul sau mai multe practici speciale de afaceri sau sectoare de afaceri, dacă acestea nu sunt stabilite prin lege, sau altă reglementare legală sau măsură a unui organ al administrației publice, pe care Vânzătorul s-a obligat să le respecte și modul în care consumatorul poate să se familiarizeze cu acestea sau să obţină formularea acestora.

 

XIX. Evaluarea produselor de către consumatori

 

19.1. Comerciantul nu controlează și limitează evaluarea produselor doar la persoanele care au achiziționat produsul de la comerciant.

 

XX. Dispoziții finale

 

20.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale. Obligatia de notificare scrisa a modificarilor aduse Termenilor si Conditiilor Generale este indeplinita prin plasarea acesteia pe site-ul Vanzatorului. In cazul unei modificari a Termenilor si Conditiilor Generale, relatia dintre Cumparator si Vanzator va fi guvernata de Termenii si Conditiile Generale valabile si in vigoare la momentul incheierii Contractului de Cumparare si Vanzare, pana in momentul încetarea acestuia.

 

20.2. Acești Termeni și Condiții Generale fac parte integrantă din Procedura de Reclamații și din Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website. Documente - Procedura de reclamații și Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website sunt publicate pe domeniul Site-ului Vânzătorului.

20.3 . Acești Termeni și Condiții Generale devin valabile și în vigoare la data publicării lor pe site-ul Vânzătorului la 1 iulie 2024.

 

 

 

 

 

 

 

Autentificare

Parola uitată

Preferințe de confidențialitate

We use cookies to improve your visit to this website, analyze its performance and collect data about its use. We may use third-party tools and services for this purpose, and collected data may be transferred to partners in the EU, US or other countries. By clicking on "Accept all cookies" you express your consent to this processing. You can find detailed information or edit your preferences below.

Declarația de confidențialitate

Arată detalii

Autentificare

Parola uitată

Produsul a fost adăugat în coș
Continuă cumpărăturile Comandă