Reclamații și retururi
Reclamații:
1. CONTACTAŢI-NE.
Scrieți-ne prin e-mail: info@veloportal.sk și descrieți cât mai detaliat posibil problema dvs. în legătură cu bunurile.
Dacă este posibil, trimite-ne și fotografii. Accelerați procesul dacă scrieți și numărul comenzii dvs.
2. VĂ TRIMITEM CURIERUL.
În aceeași zi, nu mai târziu de 24 de ore, vă vom contacta și vă vom trimite curierul pentru mărfuri,
bineinteles pe cheltuiala noastra.
Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la imprimarea etichetei pe pachet. Curierul îl va avea pentru dvs.
3. VĂ VOM RAMBURSA BANII SAU SCHIMBĂM BUNURI.
Reclamația va fi evaluată, în mod normal, în termen de 2 zile lucrătoare.
Daca defectul este ireparabil, vă vom schimba marfa cu altele noi sau vă vom rambursa banii.
VREAU SA RETURNEZ MARFA:
Dacă doriți să returnați mărfurile fără a indica un motiv sau să schimbați mărfurile, aveți dreptul să faceți acest lucru în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor, vă rugăm să ne informați din nou prin e-mail: info@veloportal.ro.
Ambalați comanda și trimiteți-o prin poștă la adresa noastră în condiții generale. Costul returnării mărfurilor (poștale) este suportat de cumpărător.
Martin HudecSunt implicat în ciclismul profesionist ca mecanic de 9 ani. Dacă nu sunt in service mă găsiți pe traseele pe munte sau la localul meu preferat la o bere cu prietenii. Specialitatea mea sunt kiturile electronice DI2. Voi fi bucuros să vă ajut cu reclamația dvs. la adresa info@veloportal.ro . |